Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky e-shopu pop-pause.cz

  1. Úvodní ustanovení
    1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti Realizujeme vaše sny s.r.o., se sídlem Pýchavková 282/7, 109 00 Praha 10, IČO 09458590, DIČ CZ09458590, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 336608/MSPH, e-mail info@pop-pause.cz, tel. +420 737 209 917 (dále jen „Prodávající“ nebo „my“), upravují podle § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti mezi námi a vámi jako kupujícími vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu na www.pop-pause.cz (dále jen „E-shop“).
    1.2 Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na https://www.pop-pause.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
    1.3 Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“). Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Podmínky můžeme jednostranně měnit a doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.
    1.4 Smlouva je uzavírána prostředky komunikace na dálku v prostředí E-shopu bez současné fyzické přítomnosti stran (distanční smlouva). Pokud je některé individuálně dohodnuté ujednání ve Smlouvě v rozporu s těmito Podmínkami, má přednost individuální ujednání.
    1.5 E-shop dodává zboží pouze na území České republiky (není-li na E-shopu výslovně uvedeno jinak).

  2. Definice
    Cena je peněžní částka za zboží.
    Cena za dopravu je peněžní částka za doručení zboží včetně balného.
    Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.
    DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
    Faktura je daňový doklad vystavený na Celkovou cenu.
    Objednávka je váš závazný návrh na uzavření Smlouvy.
    Uživatelský účet je účet, který si můžete v E-shopu založit pro rychlejší nákupy a přehled objednávek.
    Zboží je zboží nabízené v E-shopu.
    Vy jste kupující – spotřebitel nebo podnikatel.

  3. Obecná ustanovení pro nákup
    3.1 Zboží lze kupovat pouze přes webové rozhraní E-shopu.
    3.2 Při nákupu jste povinni uvádět údaje správně a pravdivě. Údaje poskytnuté při objednání považujeme za správné a aktuální.

  4. Uzavření Smlouvy
    4.1 Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Náklady na prostředky komunikace na dálku si hradíte sami a neliší se od vaší obvyklé sazby (např. připojení k internetu).
    4.2 Pro uzavření Smlouvy vytvoříte v E-shopu Objednávku s těmito údaji:
    a) identifikace vybraného Zboží tlačítkem „Přidat do košíku“,
    b) Cena, Cena za dopravu, způsob platby a doručení,
    c) vaše identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, doručovací adresa, telefon, e-mail),
    d) u pravidelných dodávek též doba plnění.
    4.3 Údaje lze až do odeslání Objednávky kontrolovat a opravovat. Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“ a předchozím potvrzením seznámení se s Podmínkami.
    4.4 Objednávku vám bez zbytečného odkladu potvrdíme e-mailem s rekapitulací a zněním Podmínek. Okamžikem potvrzení Objednávky z naší strany je Smlouva uzavřena.
    4.5 Objednávku nemusíme potvrdit zejména v případě nedostupnosti zboží, překročení limitu kusů nebo zjevné chyby v Ceně. V takovém případě vám zašleme novou nabídku; Smlouva je uzavřena až vaším potvrzením nové nabídky.
    4.6 Zjevná chyba v Ceně je např. Cena zjevně neodpovídající obvyklé ceně, chybějící či přebývající číslice. V takovém případě nejsme povinni zboží dodat za chybnou Cenu ani po potvrzení Objednávky.
    4.7 Uzavřením Smlouvy vám vzniká povinnost uhradit Celkovou cenu.
    4.8 Pokud máte Uživatelský účet, můžete Objednávku provést i přes něj; jste však povinni zkontrolovat správnost předvyplněných údajů.
    4.9 Slevové kódy lze uplatnit vyplněním příslušného pole v košíku podle zveřejněných pravidel.

  5. Uživatelský účet
    5.1 Přístup do účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem; přístupové údaje nešiřte. Za jejich zneužití neneseme odpovědnost, pokud jsme je nezpůsobili my.
    5.2 Účet je osobní; nesmíte jej poskytovat třetím osobám.
    5.3 Účet můžeme zrušit, zejména pokud je dlouhodobě neaktivní nebo dojde k porušení Smlouvy či Podmínek.
    5.4 Dostupnost účtu může být přerušena kvůli údržbě.

  6. Cena, platba a výhrada vlastnického práva
    6.1 Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech zákonných poplatků. Závazná je Cena uvedená v rekapitulaci Objednávky; tam je uvedena i Cena za dopravu a případné podmínky dopravy zdarma.
    6.2 Celkovou cenu je třeba uhradit před předáním zboží, není-li dohodnuto jinak. Akceptujeme tyto způsoby:
    a) bankovní převod – splatnost do 5 kalendářních dnů od uzavření Smlouvy; platební údaje obdržíte v potvrzení Objednávky,
    b) online platba kartou přes Shoptet Pay; řídí se podmínkami poskytovatele, platba probíhá ihned po objednání,
    c) dobírka – úhrada při převzetí zásilky,
    d) hotově při osobním odběru – úhrada při převzetí.
    6.3 Fakturu zašleme elektronicky na váš e-mail; bude dostupná i v Uživatelském účtu (pokud jej máte).
    6.4 Vlastnické právo ke zboží přechází na vás až úplnou úhradou Celkové ceny a převzetím zboží.

  7. Dodání zboží a přechod nebezpečí škody
    7.1 Způsoby dodání:
    a) osobní odběr na naší provozovně nebo jiném výdejním místě uvedeném v E-shopu,
    b) výdejní místa Zásilkovna/Balíkovna,
    c) doručení dopravcem Zásilkovna/Balíkovna.
    7.2 Doba dodání závisí na dostupnosti zboží a zvoleném způsobu doručení a platby; orientační termín obdržíte v potvrzení Objednávky.
    7.3 Při převzetí od dopravce zkontrolujte neporušenost obalu; v případě zjevného porušení uveďte výhradu dopravci a nás neprodleně kontaktujte. Pokud obal nese známky neoprávněné manipulace, nemusíte zásilku převzít.
    7.4 Pokud zboží nepřevezmete jinak než z důvodů podle bodu 7.3, neznamená to odstoupení od Smlouvy. Můžeme od Smlouvy odstoupit pro vaše podstatné porušení a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů včetně opakovaného doručení.
    7.5 Je-li nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem z důvodů na vaší straně, hradíte náklady s tím spojené.
    7.6 Nebezpečí škody na zboží přechází na vás převzetím zboží; pokud nepřevezmete zboží bez oprávněného důvodu, přechází nebezpečí škody okamžikem, kdy jste měli možnost převzetí.
    7.7 U zboží „na objednávku“ vás informujeme o výjimečném výpadku výroby nebo prodlení dodavatele a sdělíme nový předpokládaný termín; nebude-li možné dodat do 30 dnů po potvrzeném termínu, můžeme my i vy od Smlouvy odstoupit.

  8. Práva z vadného plnění (reklamace)
    8.1 Při přechodu nebezpečí škody je zboží bez vad, zejména má ujednané vlastnosti, je vhodné k obvyklému účelu, odpovídá množství a jakosti a splňuje právní požadavky.
    8.2 Práva a povinnosti z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem (§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117, § 2161 až 2174) a zákonem o ochraně spotřebitele.
    8.3 Vadu můžete uplatnit e-mailem nebo poštou na kontakty uvedené v článku 1; doporučujeme popsat vadu, zvolit požadovaný způsob vyřízení a přiložit doklad o koupi. Můžete využít náš vzorový reklamační formulář (příloha č. 1).
    8.4 Při podstatném porušení Smlouvy máte právo požadovat odstranění vady dodáním nové věci nebo chybějící části, odstranění vady opravou, přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od Smlouvy.
    8.5 Při nepodstatném porušení Smlouvy máte právo na odstranění vady dodáním nové věci, opravou nebo přiměřenou slevu; při neodstranění v přiměřené lhůtě můžete odstoupit.
    8.6 Odstoupit ani požadovat dodání nové věci nemůžete, pokud zboží nemůžete vrátit ve stavu, v jakém jste je převzali, s výjimkami dle zákona (např. změna při prohlídce, obvyklé použití před projevením vady apod.).
    8.7 Potvrzení o přijetí reklamace, datu přijetí a odhadu doby vyřízení zašleme do 3 dnů e-mailem. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, nedohodneme-li se jinak.
    8.8 Je-li reklamace oprávněná, máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů; prokažte je, prosím, doklady. Při výměně zboží jste povinni vrátit původní zboží; náklady vrácení hradíme my.
    8.9 U podnikatelů je nutné vytknout zjevné vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí.
    8.10 U spotřebitele odpovídáme za vady, které se projeví u spotřebního zboží do 24 měsíců od převzetí, s výjimkami stanovenými zákonem (např. sleva pro vadu, obvyklé opotřebení, vada odpovídající míře předchozího použití u použitého zboží).

  9. Právo spotřebitele na odstoupení od Smlouvy uzavřené na dálku
    9.1 Jste-li spotřebitel, můžete do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu. U více kusů nebo částí běží lhůta od dodání poslední položky; u pravidelných dodávek od první dodávky.
    9.2 Odstoupení můžete poslat jakýmkoli prokazatelným způsobem (doporučeně e-mailem či poštou na kontakty v článku 1). Můžete využít náš vzorový formulář (příloha č. 2).
    9.3 Odstoupit nelze v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku, zejména u zboží upraveného na přání, podléhajícího rychlé zkáze, zboží v zapečetěném obalu z hygienických důvodů po porušení obalu, zvukových/obrazových nahrávek nebo software po porušení původního obalu, periodik či digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči s předchozím souhlasem.
    9.4 Lhůta je zachována, odešlete-li oznámení o odstoupení poslední den lhůty.
    9.5 Peníze vrátíme do 14 dnů od účinnosti odstoupení na stejný účet, ze kterého proběhla platba, případně na vámi uvedený účet. Vrácení můžeme pozdržet, dokud neobdržíme zboží nebo neprokážete jeho odeslání. Zboží vraťte čisté, nejlépe v původním obalu, bez zbytečného odkladu a nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
    9.6 Náklady na vrácení zboží nesete vy. V případě odstoupení vám vrátíme i Cena za dopravu, nejvýše však ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Odstupujete-li pro naše porušení Smlouvy, hradíme i přiměřené náklady na vrácení.
    9.7 Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi; případnou škodu vám vyúčtujeme a můžeme ji započíst oproti vracené Ceně.

  10. Mimosoudní řešení sporů a stížnosti
    10.1 Stížnosti vyřizujeme na reklamace@pop-pause.cz; o vyřízení vás informujeme e-mailem.
    10.2 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO 00020869, www.coi.cz. Platformu pro online řešení sporů lze využít na ec.europa.eu/consumers/odr.
    10.3 Nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

  11. Závěrečná ustanovení
    11.1 Právní vztahy mezi námi a vámi se řídí právem České republiky. Jste-li spotřebitel, tím nejsou dotčena vaše práva podle kogentních předpisů státu vašeho obvyklého bydliště.
    11.2 Veškerá písemná korespondence probíhá elektronicky. Naše kontaktní e-maily jsou uvedeny v článku 1; budeme používat e-mail, který jste uvedli při objednávce nebo v Uživatelském účtu.
    11.3 Smlouvu lze měnit pouze písemnou dohodou. Podmínky můžeme měnit pro budoucí smlouvy; o změně informujeme uživatele s účtem a zákazníky s pravidelnými dodávkami nejméně 14 dní před účinností. U pravidelných dodávek můžete Smlouvu ve lhůtě 14 dnů od oznámení vypovědět; výpovědní doba činí 2 měsíce.
    11.4 V případě vyšší moci a nepředvídatelných událostí (např. přírodní katastrofa, pandemie, provozní výpadky, výpadky subdodavatelů) neodpovídáme za prodlení či nemožnost plnění. Trvá-li vyšší moc déle než 10 dnů, můžeme my i vy od Smlouvy odstoupit.
    11.5 Smlouvy včetně Podmínek archivujeme v elektronické podobě; nejsou veřejně přístupné. Podmínky a rekapitulaci objednávky obdržíte e-mailem; doporučujeme je uložit.
    11.6 Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 9. 2024 a nahrazují předchozí znění. Aktuální verze je dostupná na www.pop-pause.cz.

Příloha č. 1 – Reklamační formulář
Kupující: jméno a příjmení / název, adresa, e-mail, telefon
Číslo objednávky / faktury:
Datum převzetí zboží:
Označení zboží (název, množství):
Popis vady:
Požadovaný způsob vyřízení (oprava / výměna / sleva / odstoupení):
Datum a podpis:

Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát: Realizujeme vaše sny s.r.o., Pýchavková 282/7, 109 00 Praha 10, e-mail: info@pop-pause.cz
Oznamuji, že odstupuji od Smlouvy uzavřené dne …………, číslo objednávky …………, jejímž předmětem bylo: …………
Zboží jsem převzal/a dne …………
Jméno a příjmení / název: …………
Adresa: …………
E-mail / telefon: …………
Číslo účtu pro vrácení platby: …………
Datum a podpis: …………